środa, 27 sierpnia 2014

Libster Blog Awards :D

1.Twoja ulubiona para literacka.
Hmm...  Jest ich dużo ale najbardziej lubię: Tris i Tobiasa (Niezgodna), Clary i Jace'a (Dary Anioła) i Perci'ego i Annabeth
2. Gdybyś miała możliwość zeswatania bohaterów (z pomieszanych książek) i zrobienia z nich pary to kto by to był?
Simon (Dary Anioła) i Christina (Niezgodna)
3.Ulubiona książka polskiego autora.
Ty wiesz że nie wiem O_o
4. Jaką miałabyś nadzwyczajną moc, gdybyś mógł sobie wybrać?
Yyyy... Może... Latanie? Nie. To... Niewidzialność. Nie mogę się zdecydować ;///
5. Ulubiony gatunek książek i filmów.
Fantasty i Romas <3
6. Co byś zrobił z milionem, gdybyś wygrała taką kwotę w totka?
nie zastanawiałam się nad tym bo w totka nie gram XDD
7.Edward czy Jackob?
Wiesz... Z jednej strony Edward to wampir. A z drugiej Jackob a ja mam słabość do czarnych.
8. Jak chciałabyś mieć na imię?
Może... Lily albo Emily
9.Sławna osoba, którą podziwiasz?
Bez wątpienia DEMI LOVATO!!!
10. Cytat z książki, który zapadł ci w pamięć.
Za dużo tego...
11. Czy uważasz recykling za coś wartościowego?
Tak ;)


***********************************************************************************
Nominowała mnie Aria.
Moje nominacje:
Nieoficjalna
Meggi
Vex
Marry
Julie
Nilla Russo

Moje pytania:
1.Jaka jest twoja ulubiona książka?
2.Jakie cechy powinien mieć według ciebie prawdziwy przyjaciel?
3. Kto jest twoim idolem?
4. Kto jest twoim ulubionym bohaterem książkowym?
5. Jaki jest twój ulubiony film?
6.Czym się interesujesz?
7.Masz jakieś zwierzeta?
8.Masz rodzeństwo?
9.Jakiej muzyki słuchasz?
10.Podoba ci się mój blog?
11.Dlaczego piszesz bloga?

Rozdział pojawi się pewnie po wakacjach :)
                                                                   Natalie ;3








4 komentarze:

  1. Hej, chyba będziesz musiała znowu odpowiadać na pytania, bo nominowałam cię ;P pytania na moim blogu
    http://nowa-misja-herosow.blogspot.com/
    pozdrawiam
    Asix ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejhejhejhej ;D
    Kiedy ten rozdział ;D

    Zapraszam do mnie na nowy rozdział :)
    ~ Julie
    dalsze-losy-herosow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Etto...
    Zostałaś nominowana do LBA, gratuluję :)
    Szczegóły tutaj: http://thaliagrace-by-rejwen.blogspot.com/2015/03/lba-liebster-blog-award.html
    ~Rejwen

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostawiłas bloga i na nim nie piszesz?!?!?

    OdpowiedzUsuń