wtorek, 17 czerwca 2014

Rozdział 2

Rozdział dedykuje Nieoficjalnej, która sprawdza błędy i motywuje mnie do pisania rozdziałów.
    
       *Perspektywa Annabeth*
Głupi Peleus, że musiał akurat wtedy zwiać?! Przecież jest smokiem do licha! Nie powinien być odważny i bronić obozu? Nie najlepiej jest pójść w cholerę i noego dawać znaku życia. A teraz ja muszę go szukać. No nic jak trzeba to trzeba. Po dwudziestu minutach usłyszałam jakiś szelest, a za drzewem ujrzałam delikatne migoczącą poświate. Od razu założyłam moją czapkę i przygotowałam sztylet. Powoli wyjrzałam za drzewo. Okazało
się, że był to rój świetlików. Już miałam wracać do szukania, gdy nagle ktoś położył mi rękę na twarzy i pociągną w głąb lasu.

        *Perspektywa Percy'ego*
Po naradzie poszłem zebrać najlepszych wojowników obozu. Oczywiście zgarnąłem połowę dzieci Aresa (w tym Clarisse), Leo i Jasona, Nica, 2 synów Hefajstosa, Jacka i Masona oraz Grovera.
-To tak - powiedziałem
-Clarisse, ja, Jason, i Leo będziemy mieli dyżury o piątej, dziesiątej i  osiemnastej. Nico, Jack,Mason i dwóch synów Aresa, Peter, John o szóstej, jedenastej i dziewiętnastej. Pozostali wypełniają resztę dyżurów. Jakby co rozpiska będzie na drzwiach domku Posejdona
Pytania? Nie ma to dobrze! Rozejść się!
- No Percy! Niezłą ta drużynę wybrałeś. - powiedział Leo. Zauważłem, że był mniej uwalony smarem,a jego włosy były jako tako ułożone.
- O! stary a ty coś się tak odstawił?!
- Ym... No wiesz.... - zaczął się jąkać
- Tak?
-Spodobała mi się jedna dziewczyna...
-Cooo?! Znam ją?! - wypytywałem
- Tak.. To... To jest Piper.
- Że co?! Przecież Jason cię zabije!!!
*****************************
Hello!
Oto drugi rozdział. Z pory przepraszam za błędy i za to że jest krótki. Byłby szybciej ale ja (Nataly)
byłam na wsi gdzie nawet zasięgu nie ma a ci dopiero internet i we wtorek miałyśmy dyskotekę  dla szóstoklasistów. Na wakacjach rozdziały mogą nie pojawić się od 7 lipca do 1 sierpnia, ponieważ najpierw ja wyjeżdżam na tydzień do Hiszpanii, a później Milena do Francji. Niedługo koniec roku, więc życzymy wam mile spędzonych wakacji.

Polecamy blogi:

percy-j-story.blogspot.com

percy-and-annabeth.blogspot.com

perabeth.blogspot.com

heros-i-heroska.blogspot.com

grobowiec-nieoficjalnablog.blogspot.com

P.S. W komentarzach pochwałę się średnimi swoimi i klasy. Ją mam 5.18, a Milena 5.5. Nasza klasa ma.....5.00, czyli po raz trzeci najlepszą średnia w historii szkoły.

                       Nataly & Milena

14 komentarzy:

  1. Świetnie piszecie :D
    Zazdro: wakacje w Hiszpanii. Zawsze chciałam tam pojechać ;) Zresztą tak jak do Francji :P
    Musicie szybko dodać next :D
    Moja klasa ma średnią 4.75 :P Mamy klasowy pasek XD
    Nie przedłużając pozdrawiam i życzę udanych wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dedykację, mam! :3
    JAK MOŻECIE SHIPOWAĆ PIPER Z LEO?! ZABIĆ TO MAŁO.
    Czekam na następny rozdział.
    Jestem padnięta (nie mogę się domyć z tego syfu xd), więc komentarz mega krótki.
    WENY!
    Pozdrawiam
    Nieoficjalna :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym Piper i Leo to jeszcze się będzie działo

      Usuń
  3. Znów krótko i bez opisów, ale może w wakacje nabierzecie weny? Radzę wam odpocząć w tym czasie, bo wtedy o wiele łatwiej będą wam iść rodziały. Jak mogłaś mi nie napisać, że już rozdział?! Prosiłam o info za każdym razem, gdy coś napiszecie. Smutna ja:-(
    Też życzę miłych wakacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W następnym rozdziale napewno będą opisy. Przeciesz wysłała ci info.

      Usuń
  4. Aha, mam taką samą srednią jak ty Nataly:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i pięknie ;> Choć w ciągu dalszym mało opisów :))
    Leo i Piper O.o Nie lubie jej xddd
    I wgl, co to ma być z Annabeth? Nie róbcie jej krzywdy ;>
    Dziękuję bardzo za polecenie bloga <3
    Haha xd Ja mam w tym roku średnią 4,5 :D Gimnazjum nie oszczędza ludzi ;] Ale mogło być gorzej ^^
    Weny kochane <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozdział fajny .
    Tylko brakuje opisów ich emocji.
    Nie mów mi nic o średniej mam 4.73 i pod koniec roku szkolnego jestem padnięta.Zgadzam się z Maggi ,ale dodam ,że ono niszczy .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opisy będą w następnym rozdziale. Nie załamuj się xD

      Usuń
  7. Rozdział ciekawy ;)
    Nawet bardzo
    Zapowiada się super wątek ^^
    Podoba mi się *.*
    Zazdroszczę wyjazdu xd
    Też miałam bal szóstoklasisty, ale dwa tygodnie temu :)
    Na koniec roku mam 5,5, a średniej klasy wolę nie podawać, bo tylko wstydu sobie narobię :D
    Życzę weny i mile spędzonych wakacji :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy tylko szkoda, że krótki ;c
    Dodaj więcej opisów i dawaj następny już! xD

    y... Ja mam średnią 4.7 więc nie gadaj mi tu o czymś powyżej pięciu, bo się załamuję XD
    Pozdrawiam i zaprszam do mnie na nowy rozdział ;)
    ~ Julie
    http://dalsze-losy-herosow.blogspot.com/2014/06/rozdzia-xxv-cz-i.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń